Clown - jag?!?

Jag har varit clown idag. Oh yeah, det trodde ni aldrig va.. Det var ju inte självvalt kan jag ju säga. Är man så dum så man säger på jobbet att man är livrädd för clowner och inte kommer dit om det ska springa runt en sådan där, så får man ju skylla sig själv om clowndräkten dyker på. "Ja, men du kan ju inte vara rädd för dig själv".. Öh jo! Och alla jäklar som skulle fota och visa bilderna sen. Jag vill inte se en clown, jag springer iväg och skriker. Chefen skulle komma med ett kort till mig för alla tyckte ju att jag var så sööt. Clowner kan inte vara söta!

Bilder kommer sedan. Kanske, eller inte. Jag såg faktiskt skitläskig ut, helt ärligt. Inte konstigt att ungarna blev rädda. Haha.

Varför jag var clown? Ja, det kan jag berätta imorgon. Nu ska jag kolla på den här jäkla utdragna omröstningen i Eurovision och sedan sova, upp sex imorgon. Oh yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0