Böcker

Nej motivationen är inte på topp idag, jag gör lite annat istället.
.
Titta vad fint, böcker! :) Jag har saknat er när ni har legat nere i lådorna och varit deppiga. (Usch vilken suddig bild det blev..)

Allting fick tyvärr inte plats, men de viktigaste är där i alla fall. Det vill säga bra böcker jag gärna läser igen, och de som gör att jag ser smart ut :) Jag har massor med böcker i källaren också, kanske skulle försöka sälja lite, eller köpa en till bokhylla. Hehe. Får tyvärr inte plats med mer just nu, så de får nog må bra i källaren ett tag till, tills vi hittar en större lägenhet som jag kan klä i bokhyllor (och garderober, jag måste ha garderober, massor!). Vart sambons få böcker ska vara det vet jag inte riktigt än, han får väl köpa en egen bokhylla ;) Han blir nog i alla fall glad när jag har fått bort lite lådor från skräprummet.

Nej, nu måste jag faktiskt försöka läsa lite till, innan det är dags att laga mat, plättar, mums! Jag är bara så irriterad på våra lärare just nu. Huvudansvarige är ju ledig på obestämd tid och vi vet ingenting om någonting och frågestunden vi skulle haft inför tentan är inställd. Riktigt dåligt tycker jag, det måste ju finnas någon som kan svara på frågor. Annars får de väl helt enkelt ställa in tentan och ge oss någon annan uppgift istället, jag skriver gärna en uppsats. Hoff, riktigt dåligt är det i alla fall. Nu vill jag bara ha sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0