Yrsel och illamående

Usch, jag mådde inte alls bra igår, blev jätteyr framåt eftermiddagen också. Jag satt vid datorn och helt plötsligt försvann halva bilden. Sedan såg jag suddigt ett bra tag. åt några mackor för jag tänkte att jag kanske ätit för lite. Jag fick ju synen tillbaka i alla fall, men mådde riktigt dåligt hela kvällen. Fick till och med be sambons kompis köpa godis åt mig på Q8 innan han kom hit. Jag som i princip aldrig äter godis. Tycker inte att det är särskilt gott heller. Jag låg på soffan under filten och titttade TV hela kvällen och när jag gick och la mig kändes som att jag var full. Så mycket snurrade det i huvudet. Jag spelade lite Mario Kart Wii igår kväll också, men jag blev så yr av det också, så jag fick lägga ner.

Det var riktigt obehagligt att synen bara försvann sådär.

Idag ska vi till några kompisar och titta på melodifestivalen och spela Wii. Tänkte egentligen ta något glas vin, men jag tar nog bilen dit istället. När kroppen inte är som den ska, känns det inte så kul att förgifta den med alkohol, även om jag inte tänkt ta mer än något glas.

Idag har jag varit på stan med mamma och shoppat. Man kan ju tycka att jag kanske borde ligga hemma och vila, men jag känner mig lite bättre idag och jag var så sugen på shopping. Jag är lite illamående och lite yr, men jag fick ju sova hela natten i alla fall. Klev inte upp förrän efter elva, det var riktigt skönt, även om jag inte sov riktigt så länge.

Shoppade var det ja. Jag gjorde av med ungefär 2000 idag. Inte illa, för att vara denna lilla stad. Jag köpte ett par jeans, två tröjor, en jacka, två gardiner och en täckkjol, som jag tänkt i flera månader att jag måste köpa. Nu är jag pank. Men det var trevligt med en shoppingtur :)

Nu väntar vi bara på att sambons kompis ska komma hit, så ska vi äta tacos och sen fara iväg till Lompis och träffa lite annat folk. Hoppas ni får en trevlig lördag alla ni därute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0