Uppsats, uppsats, uppsats

Ja, det är väl mest det som upptar mina tankar nu. Jag har äntligen lyckats ta mig igenom alla protokoll, men jag saknar massor av fakta. Jag måste ringa killen på arkviet så vi kan hitta mer. Annars blir det stora hål i mitt arbete och det är ju inget vidare. :(

Han skulle ju höra av sig när han hittade det som saknades förra gången, men jag har inte hört något än, så jag måste väl kolla hur det går för honom. Det är ju inte så mycket tid kvar att skriva på uppsatsen nu. Börjar känna mig en aning stressad.

Apropå något helt annat så hade jag verkligen behövt boka en frisörtid. Det börjar bli så slitet och hemskt och hängigt nu. Det är verkligen svårt det där med frisör, jag vet aldrig vart jag ska gå. Vissa har ju bara telefontider vissa dagar och så måste man stå i telefonkö, och det ids jag då inte. Så det gäller ju att hitta de som inte har det. Jag får nog gå dit jag var senast, de var faktiskt riktigt bra, även om en jobbarkompis sa att de klipepr ju alla likadant. Haha, men inte tyckte jag det stämde. Det är ju helt sjukt egentligen. Det finsn en frisör i princip i varje gathörn här i stan, men ändå finns det aldrig några tider. Väldigt konstigt.

Kommentarer
Postat av: Ravnalba

Thanks for the information

2010-12-25 @ 19:19:14
URL: http://ravnalba.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0