Twilight Saga

Nu har jag lyckats övertala sambon att köpa Twilight Saga åt mig i födelsedagspresent. Wehoo, alla fyra böcker, på engelska i en box. Det gillar vi :) Tyvärr måste jag vänta tills jag faktiskt fyller år innan jag får den, han gick inte med på att jag får den tidigare :( Men den är ju bara typ, tre veckor kvar, det går fort, hoppas jag. Haha, då kan jag kanske fokusera mig på skolböckerna istället så länge, det skulle behövas :)

Just nu sitter jag och tittar på föreläsning och läser boken samtidigt, jag har svårt att lägga ifrån mig den. Men snart är den slut och tvåan är utlånad på biblioteket.. Jag vet inte hur jag ska klara mig. :(


Nytt te jag köpte på Ica igår. Har aldrig smakat just den förut, men det var gott. Och Fairtrade, då mår man bra i hjärtat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0