Tentaperioder suger!

Känner mig just nu som en, ja jag vet inte vad. Klubbad säl brukar man väl säga, men jag vet faktiskt helt ärligt inte hur en klubbad säl brukar känna sig, så jag tänker inte säga att jag känner mig som en. Jag känner mig väldigt tung i vilket fall som helst, och då menar jag inte tung som i tjock, utan tung som tung i huvudet av att försöka tränga in så mycket information som möjligt, eller nåt..

Hoff, vi satt väl ca sju timmar sammanlagt igår och gick igenom frågorna inför tentan, sen satt jag själv uppe till halv två och läste lite till. Sen upp klockan åtta och jobba hela dagen och sen träff igen med kursarna kl 19, till typ nu. Ja, vi är rätt dumma i huvet som sitter och diskuterar in på mitt i natta nästan. Nu kände vi att det inte gick längre. I alla fall jag, mitt huvud håller på att explodera tror jag, och jag är så jäkla trött! De andra skulle sätta sig och läsa lite till, och titta på föreläsningar. Själv känner jag att sängen nog inte varit så här lockande på länge. Kanske måste titta lite till på någon fråga, men sen sova så man är utvilad imorgon för en åtta timmars lång tenta. Och håll tummarna för att jag får tur med frågorna.



Sälar (bild från expressen.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0