Stopp i avloppet avhävt

Nu har rörmokaren varit här och rensat och skällt ut oss. Haha, nej jag skojar bara. Men han verkade tycka att det var dåligt av oss att låta det bli totalstopp. Jag stod där och tittade när han arbetade, men jag gick ut när han började tömma röret. Isch!

Det är svårt när det folk hemma och arbetar hos en. Man vet inte alls hur man ska reagera. Ska man titta på, eller hjälpa till, eller ska man bara försöka ignorera dem och fortsätta med sitt? Jag vet inte, jag tycker det är lite jobbigt.

Nu rinner i alla fall vattnet som det ska och disken ligger där och stirrar och väntar på att bli diskad. Man samlar på sig en del disk när man inte kommer åt handfatet. Men disken får stirra lite till, för jag är för slö och egentligen är det sambon som ska diska, men han kommer inte idas, så jag får väl göra det. Imorgon.

Nä, hoj, imorgon ska jag upp tidigt. Har besiktning 07.40. Jag var helt säker på att det var sju, men det var det inte såg jag när jag tittade på pappret bara för säkerhets skull. Herregud, jag får ju sova ända till klockan sju. Inte illa! Hoppas den tar sig igenom besiktningen bara. Han kollade oljan idag på verkstan idag, så annars jäklar! Jag är lite nervös faktiskt.

Det blir ingen bild idag för jag är lite trött, så jag ids faktiskt inte. :)

Kommentarer
Postat av: petra

Hej Jenny! Kul att hitta din blogg!:) gillar fortfarande rosa och ior ser jag.. hihi:) Lycka till med praktik och pluggande! kramkram

2010-03-18 @ 22:30:41
URL: http://frokenpe.blogg.se/
Postat av: Din Sambo

Ska diska om 10min =P

2010-03-19 @ 12:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0