Söndag

Hoija, blev förmiddagsskiftet idag trots stängning igår. Min kollega messade mig halv ett i natt eftersom hon var sjuk. Så det var bara att borsta tänderna och hoppa i säng (och hoppas på lite sömn). Nu med lite thaimat i magen har jag bäddat ner mig i sängen med datorn. Grabbarna spelar NHL där ute. Själv tänkte jag plugga lite nu med min dator och spana på lite romantisk film om en stund på sambons dator. Jepp, man kan göra två saker samtidigt :)

Så med lite popcorn på sidan om, blir det nog en bra kväll trots allt. Skönt att vara ledig kvällen!

(Mina underbara strumpor. Vågar knappt använda dem för att jag är rädd att de ska gå sönder. Supersköna, och snygga!)

Hade en söt liten farbror på jobbet idag förresten. Han stod i kassan och nynnande på en låt. Han betalade sin tankning och så gick han ut fortfarande nynnandes på sin låt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0