Snart klar!

Sista rycket med uppsatsen nu. Jag är nästan klar, men har det jobbigaste kvar att göra, det vill säga sammanfattning och diskussion. Det gillar jag inte alls. Speciellt eftersom jag inte har några idéer om vad jag vill diskutera om mitt ämne. Jag såg att en del inte gjort diskussion (Ja, jag kikade på de arbeten som redan var inlämnade, om man ska lämna dem öppet, så måste man ju få det..), så då kanske jag också kan skippa det, om jag inte kommer på något.

Sammanfattningar har jag aldrig gillat. Ja, jag förstår meningen med dem, men jag hatar att skriva dem.

Så det är bara att ta de sista tagen nu. Ska försöka göra klart allting idag, så jag bara behöver läsa igenom imorgon innan jag skickar in det.

Jag är så jäkla trött bara, jobbade halv sju till tre idag och det var folk hela tiden. Vad tusan, har de inget liv eller, när de måste hänga på OK hela dagarna..?! Kl nio ska jag i alla fall ta en TV paus, för då är det Grey´s!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0