Nöjd?

Nja, jag är inte riktigt nöjd med designen, men det får duga så länge. Storleken på texten blev större och jag vet inte riktigt hur jag lyckades med det. Det var ju i och för sig bra, men jag hade gärna velat veta vad jag gjorde, för så vitt jag vet var jag inte och petade där...  Nu måste jag i alla fall fara iväg och jobba och hoppas att Robban på verkstan har tid med min bil, för den läcker olja och den ska besiktigas på fredag. Så det är inte så bra.

Hoija, mitt skrivprogram la av mitt under min föreläsning och ville inte alls fungera. Jag blev till slut tvungen att skriva för hand och det fungerar inte så bra för min handled, men som tur var det inte så länge kvar av föreläsningen. Får titta på vad som hände senare. Nu jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0