Melodifestivalfinal

Så, nu ligger jag nerbäddad i sängen och ska snart sova. Sambon gick ut på krogen en sväng. Haha, nästan så man själv blev lite sugen. Var så himla trött tidigare, det är jag väl i och för sig fortfarande, men jag satte på och diggade lite musik när jag kom hem och blev nästan lite sugen på att gå ut och dansa. Haha.

There´s no halo round my head now.. Manboy manboy.. Lalalala. Den sitter stenhårt! Jag gillar det inte! Men pojken var grymt söt dock, om man bara varit sex år yngre.. Höhö. Just kidding!

Salem borde vunnit. Jag säger det igen, Salem borde vunnit! Underbar låt och underbar röst! Och hur kunde Peter Jöback komma näst sist?!? Hur fasiken gick det till? Grym låt! Men jag gillar Anna Bergendahl också. Det är en jättefin låt, men jag tror Salem hade haft större chans ute i Europa. Men vem vet, jag har haft fel förr (liksom hela svenska folket). Och gissa rubriken på Aftonbladet. Fel låt vann! Som vanligt. Konstigt det där, eftersom det faktiskt är svenska folket som röstar, och nu var det ju verkligen det. Anna Bergendahl låg ju verkligen inte så bra till efter jurygrupperna, speciellt inte de utländska. Så om fel låt vann.. SLUTA RÖSTA FEL DÅ, för sjuttsingen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0