Mellanmål

Mellanmål

Smoothie med naturell youghurt, mjölk, banan och frysta jordgubbar. Mums!

Det blev pilates som träning idag, härligt! Jag vet inte om det är så bra för mina leder dock, jag känner att värken i armen är på väg att komma. Men det kan vara allt datoranvändande som gör det, igen.

Jag tränar i princip bara hemma på vardagsrumsgolvet. Jag är för slö för att gå någonstans. Nej men, jag tycker det är så tråkigt att träna på gym. Och köper jag ett kort så vet jag att jag aldrig kommer gå dit. Det fungerar precis lika bra att träna hemma :) Eller gå på promenader, vilket är underbart nu när våren börjar komma.

Och nu har solen börjar titta fram också, trevligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0