Måndag

Jag vaknade halv åtta imorse och var jättepigg, men dum som man är, så tyckte jag att det var lite onödigt tidigt och ville sova lite till. Så nu sitter man här och är trött igen, precis som alltid när man inte går upp direkt man vaknar.

Igår, och inatt, var det storm ute, men nu skiner solen och det verkar vara riktigt härligt vårväder ute. Ska ge mig ut på en promenad om en stund och knata till jobbet och lämna igen filmerna vi såg igår. Men först ska jag fixa lite med uppsatsen.

Jag ska skicka den till två klasskompisar idag. Vi tänkte läsa igenom varandras och kommentera dem. Det kan vara skönt ibland att få respons på något man gör, innan man lämnar in det på riktigt. Man är ju rätt ensam som distansstudent och det är svårt att avöra om det man skriver verkligen är bra, när man själv är så inne i det, så det känns rätt skönt faktiskt. Tyvärr så är ju mitt arbete inte ens nästan färdigt, så det är lite trist att lämna det till någon som det ser ut just nu. Därför måste jag fixa till det lite först, och skriva ett fint litet mail att det inte är färidgt, men att de gärna får kommentera det som det ser ut just nu :)

Vi såg ju Zombieland igår, det var den filmen med alla mina fobier samlade i en. Usch och fy, vad jag hatar clowner!
Men vi såg också senaste Beck-filmen. Den var riktigt bra faktiskt. Annars har det ju känts som att Beck är på väg att somna in lite, i och för sig ska de väl inte göra fler filmer än den omgången som är på g nu, men jag gillade den här filmen. Härligt att se Gunvald visa lite känslor också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0