Långpromenix och ostbågar

Nyss hemkommen fårn en promenad på ca 1h och 40 min, så nu känner man sig som en människa igen. Härligt! På vägen hem gick jag och köpte en påse ostbågar, haha. Det bjöds på ostbågar igår och det var så längesen jag åt det, så jag fick väl inte nog. Gick hela vägen under promenaden och funderade om jag skulle. Men man lever bara en gång och då får man faktiskt äta ostbågar två dagar i rad om man vill! :)

Jag har ju inte öppnat den än, så jag kanske inte äter, men har man det hemma så är det svårt att låta bli, mums :)

Jag läste i en blogg jag följer igår (Spiderchick, skitkul, haha) att det finns inget bättre sömnpiller än en blogg utan bilder. Så eftersom jag har höga ambitioner att bli världens mest kända bloggare och leva lyxliv på pengarna jag tjänar, så måste jag väl försöka få in lite bilder. Tänkte göra ett försök nu då alltså.



Titta, en bild. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0