Jag vill göra något nytt!

Jag känner för en nystart! Har sådan jäkla lust att slänga ut alla kläder i garderoben och köpa allting nytt. Sambons kommentar på det, men blir inte det dyrt?

Hoff, jag vill få ordning här hemma också. Vi har bott här över ett år och ännu har jag inte fått upp några tavlor, här är man snabb.. Jag köpte lite ramar och bilder på Ikea i typ somras eller något, men tyvärr så köpte jag för få ramar, så därför har jag inte fått upp något än. Jag måste verkligen till Ikea! Det finns ju inte likadana ramar att köpa någonstans här i stan. Hoff, vad less jag blir. Vi är inte riktigt överens på tavelfronten jag och sambon heller, även om jag egentligen inte tror att han bryr sig.

Jag är sugen på ett skrivbord också, men det ska inte vara ett vanligt skrivbord. Vill ha ett spegelbord, eller vad tusan de nu kallas. Finns ett snyggt på Ikea, och ett på Mio. Hmm, de skulle ju köra upp en busslast hit till stan från Mio snart, kanske skulle beställa ett... Tyvärr tror jag att det gick på typ 7000 eller något.. Lite dyrt kanske. Egentligen har jag ju ett gammalt spegelbord, som jag fick av min farmor när jag var liten, men det är tyvärr inte så helt längre. Min halvbror trodde att var skräp och slängde lite grejjer på det, så nu är något ben av, plus att färgen är halvt borta lite här och där. Det känns lika bra att köpa ett nytt, jag hade verkligen behövt ett skrivbord.

Vi har ju det där extrarummet som bara står där också, som ett förråd ungefär. Jag har en massa idéer om hur jag vill inreda därinne, men eftersom det knappt finns någon möbelaffär här, så kommer jag ingen vart. Hojja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0