Jag är så trött så jag tror jag..

Ja, just så trött är jag.

Såg världens vidrigaste clown i en film nyss. Det var råttor med i den också. Killen hatade även disktrasor. Otippat. Alla mina fobier samlade i en och samma film. Det var inte jag som valde filmen.


Sebbe vill visst bli bjuden till esteterns 10-årsjubileum, men jag då, varför fick inte jag en inbjudan? Höhö, suck it! I don´t even like you!

Nej, jag tror det är sängen nästa, det här går ju inte alls. Har inte ens orkat göra mig popcorn idag, då är det illa.

Och nej, jag vill inte bli bjuden till esteternas fest, vad ska jag bland alla musiker och göra? Mitt hem var bildsalen. Bildesteter rular. Och teater, lite. (Jag kan inte ens rita en streckgubbe, haha). Ville bara beklaga mig lite, men ni behöver inte skicka en inbjudan (jag smiter in som Maries plus one ;P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0