Ja hoija

Ja, det var inte så lätt det här. Känner mig fortfarande inte nöjd, men det får duga så länge. Jag ändrar och ändrar, men det tycks inte bli som jag vill hur jag än gör och blir det som jag vill så blir det inte bra :( Tänk om man skulle vara lite mer datateknisk, eller ha en sambo som var det. Det skulle vara grejjer det ;P Nej, jag tänker inte byta ut min sambo om det är det ni tror. Han är min! Möhöhö


(This is me, by the way, lite lurig ser jag allt ut, men glad ändå)

Jaja, imorgon ska jag visst ut på praktik. Har inte tid egentligen, men jag har lovat att jag ska komma och då är det bara att gå dit. Egentligen borde jag plugga till min tenta (inte börjat än, hoff), och göra opponeringen som ska vara klar på onsdag morgon (knappt börjat läsa hans arbete än..), men det ska väl hinnas med det också hoppas jag.

Det är ju roligt på praktik :) Och imorgon ska jag dessutom träffa pojkarna i El- och Bygg-ettan. Haha, de är så charmiga.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0