Helg, och det ska bara slöas och inte tänkas alls

Efter tre timmars sömnpiller = föreläsning om Sveriges politiska utveckling under 1900-talet så är det äntligen helg! Härligt! Kan behöva vila upp mig lite inför tentapluggandet.

Jag mår så illa hela tiden, och känner mig tröttare än vanligt. Nu börjar min mage bli i uppror också. Tecken på stress månne? Och nej, jag är inte gravid. Får vila lite under helgen och hoppas det blir bättre. Jag har mått illa till och från sen i januari och kroppen känns inte alls som den ska. Det gillar jag inte alls! Inte roligt när man inte känner igen sin kropp.

Kan vara laktos eller glutenallergi kanske? Mår man illa då? Men jag har ju inte ont i magen, bara en konstig bubblande känsla. Ja, jag vet inte. Det är inte kul i alla fall.

Jag har inte ork till någonting känns det som. Vill bara ligga i soffan och göra inget alls. Men jag måste bege mig utanför dörren i alla fall. Solen skiner, och jag måste på biblioteket och lämna tillbaka böcker och beställa en bok jag behöver till tentan. Bara att pallra sig från soffan och försöka orka lite till innan man kan däcka. Måste hämta sambon från jobbet och åka till systemet senare också eftersom sambon gjort ett vad och förlorat och därmed måste bjuda på en platta öl.. Dessa killar. Fotboll hit och hockey dit. Men inte tusan vinner han några pengar så vi kan säga upp oss och leva lyxliv. De är jäkligt kassa på att tippa måste jag säga.

Jag får nog börja spela på Lotto, eller Keno kanske. Trisslotterna vinner man ju inget på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0