Godmorgon

Vilken härlig dag det är idag. Solen skiner och fåglarna kvittrar utanför fönstret. Härligt! Sitter med en kopp te och njuter med solen i ögonen.

Jag fick precis mitt schema för de sista två delkurserna den här terminen. Det verkar, hmm.. Spännande?!? Ska sätta mig ner nu och skriva ner och titta hur mycket som krockar med jobbet och hur sur min chef kommer bli på en skala.

Tentan är den 5 juni, på en lördag morgon, jippie! Hoppas bara att lärcentrat kan ta hand om mig, så jag slipper åka till Falun, för det har jag verkligen ingen lust med. Snart börjar vi i alla fall med världshistoria, det är kul! :)

Nu ska jag dricka klart min kopp te och börja bege mig mot Hjampis och några timmars praktik. Hoppas ni får en bra dag alla ni där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0