Fredag

Jag är så inne i min uppsats så jag har inte ens tid att skriva här. Jag har hittat massa intressant att skriva om, så det här är jätteroligt, men jag tror inte kommer jag kunna ha med allting, tyvärr.

Jag har fortfarande värk i armen, men jag har byggt mig ett litet bord så jag kan sitta i soffan, och ha datorn på en bra nivå för att skriva på. Det fungerar faktiskt. Det värker inte så mycket just nu i alla fall.

Det är underbart väder ute, solen skiner, men jag har ingen aning om hur kallt det är, eftersom termometern ligger i solen och jag har inte varit ute idag. Men jag längtar, till våren, till att vara ute, grilla korv, köra skoter. Härligt! Ska bara göra klart den här uppsatsen, och sedan är det tenta och sedan börjar nästa delkurs och sedan.. Ja, ni hör ju. Men lite tid ska man väl ha att vara ute också, någon gång :)

Nu blir det mat och sedan iväg på jobbhelg igen. Visst är det konstigt, det känns som att de kommer varje vecka de där jobbhelgerna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0