Det värker!

Vilken fruktansvärd värk jag har idag. Tror att det blivit för mycket datoranvändande på sista tiden. Kanske borde jag tränat något annat än pilates igår, något som faktiskt är bra för mina leder och mjukar upp lite. Jag tycker ju i och för sig att pilates borde mjuka upp lederna, men kanske inte just de lederna som behöver mjukas upp, axlarna och nacken alltså. Hade fruktansvärd värk igår kväll, så jag trodde att jag inte skulle få sova något i natt, men det gick bra. Hade fruktansvärd värk när jag vaknade dock. Men jag måste ju sitta vid datorn, så vad ska jag göra. Jag klarar ju inte av att skriva för hand heller, då får jag ju ännu mer värk efter bara några minuter.

Jag måste verkligen försöka få tag på en sjukgymnast nu. Det har ju fungerat ett tag med de råd jag fick, jag har inte alls lika mycket värk nu som jag hade för ett år sedan. Men något måste göras, om det är möjligt.

Nej, jag får trycka i mig några ipren och försöka härda ut. Det kanske får bli lite boxning på Wiiet senare för att mjuka upp lite, om det inte värker för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0