Det var som tusan!

Hela nio stycken unika läsare igår. Vilka är ni då? Kommer ni tillbaka? Haha.

Nu ska vi snart "träffas" några från kursen och diskutera lite inför tentan. Det vill säga, gå igenom tentafrågorna (eller så mycket vi nu kan av dem.) Vi ska "träffas", prata lite över cyberspace ni vet. När man läser på distans med folk över hela Sverige finns det inte så många alternativ, men vi har fått ihop en bra liten grupp, så man behöver inte känna sig så ensam :)


(Haha, jag ser ju helt galen ut. Kikar alltid upp ovanför glasögonen, vet inte varför :) ) (Ja, jag gillar snea bilder)

Här kommer en till


Igår droppade det från taken, jag tror minsann det är vår! :) Och sambon säger det första han gör när han kommer utanför dörren; "Usch vad kallt det är!" Han har hamnat på fel plats i Sverige, det är ett som är säkert!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Kan säkert varit några av mina läsare som spanade in din blogg efter mitt reklaminlägg igår... :P

2010-03-25 @ 00:06:21
URL: http://makimachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0