Det är väldigt svårt att få en funktionell tillvaro när man inte har en diskho i köket

Det är väldigt sant. Hur tusan klarade de sig förr? Man kan ju inte hålla på och springa till toan när man behöver lite vatten. Man kan ju inte skölja något, inte diska.. Det där Kaustiksodan hjälpte ju inte ett smack, så jag insåg att allt vatten från röret nog måste rinna ut för att den ska ha någon effekt, men ja.. Det är stopp!! Nu har jag försökt de senaste nio timmarna att vattnet ska rinna ut helt, men det verkar ta en vecka för att det ska ske, så nu får det fan va. Provade hälla lite kaustiksoda igen (det har ju i alla fall runnit ut en del), så får vi väl se vad som händer. Har väldigt svaga förhoppningar dock. Svärfar skulle komma imorgon och rensa rören. Ja, jag tänker då inte göra det. Uuuh, fy så äckligt. Jag skulle spy på fläcken. Jag vill inte veta vad som gömmer sig i de där rören, det är ett som är säkert. Sånt är karlgöra, det säger min mor. "Mycket kan jag göra, men rensa avlopp det gör jag inte!" Ungefär så säger hon. Hon är klok min mor.



Tentaplugg! Yes, vad roligt! (Observera de väldigt fula kuddarna i bakgrunden. Jag fick dem i julklapp från jobbet, men sambon envisas med att ha dem framme. Jag måste köpa nya fodral!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0