Det är underbart med åttatimmarstentor..

..speciellt när de är över!

Lunch


Middag

(Det ska föreställa ett skrov, men jag var så hungrig så jag hann äta upp det innan kameran kom fram).


Vi fick aldrig ut någon tenta imorse, vi väntade och väntade. Kl nio kom och gick. Vi diskuterade på forumet, vi blev upprörda. Några försökte ringa ansvarig (som för övrigt skulle vara tillgänglig på telefon under hela tentan), men inget svar. Kursansvarig var tjänstledig. Inget svar på mail. Vi blev mer upprörda och var beredd att skita i det och ta helg ( i alla fall jag). Sen helt plötsligt tio minuter i tio dyker tentan upp i en helt annan mapp och lite senare kommer ett meddelande upp att eftersom vissa (ja det stod vissa, vi tror att det var samtliga), inte lyckats få fram tentan så la de den nu i en annan mapp. (Ha! De hade bara missat att den inte följde med mappen den skulle ligga i). Så en timme försenad fick man äntligen börja, då kan man ju tycka att man skulle få en timme längre på sig också, men nej, inget meddelande om det. Just då ville man bara börja skriva, så man orkade inte bry sig. Vid två kom det äntligen ut ett meddelande att vi skulle få en timme till på oss (hade vi inte fått det, skulle det nog blivit ett himla liv), och tur var väl det, klockan 17.50 lämnade jag in tentan. Och nu är jag helt slut.

Nu ska jag lägga mig framför teven, om jag orkar ska jag gå och köpa ostbågar för det har jag förtjänat, men jag tror att jag kommer somna på soffan. Jag tog i mig alla fall till grillen för mitt skrov, det var ganska starkt gjort tycker jag :)


Kommentarer
Postat av: Dominicalbertine

Congratulations on a job well done. Thanks

2011-04-26 @ 07:39:16
URL: http://dominicalbertine.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0