Bokhögen växer





Här ser ni anledningen till att jag inte varit så aktiv de senaste dagarna. Plugg, plugg. plugg. Det finns fler böcker också som inte syns. Ok, alla böcker tillhör inte kursen, men jag har varit på biblioteket och plockat hem halva historiehyllan känns det som, så jäklar om jag inte klarar tentan nu.

Ja och igår jobbade jag hela dagen förstås. Åkte på städet eftersom kollegan blivit sjuk, så jag jobbade 11-20. Då är man ganska trött när man kommer hem kan jag säga.

Fy fasiken vilken dag det var på jobbet igår. När jag gick och städade kände jag, att åh, så skönt att jag slipper kassan och kan ignorera alla. gnälligt var det! Men jag jobbade ju mitt ordinarie skift fyra till åtta och då fick jag ta min del av skiten. Ja, så är det.

Nu har jag en liten paus från böckerna och surfar lite, kände att jag behövde det. Men alldeles strax ska jag fortsätta igen. Nu är det fullt sjå till fredag klockan 17, när tentan ska vara inlämnad. Det ska bli så skönt, med en hel helgs vila, när nästa kurs inte börjar förrän på måndag. Härligt! Men fram tills dess hittar ni mig i böckerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0