Äntligen hemma

Fick jobba livsskiftet idag, så jag var hemma kl 18 och eftersom jag fick en ledig kväll bestämde vi oss för att gå på bio och se Alice in wonderland. Så hem, äta micromat, byta kläder och iväg igen. Nu äntligen har jag slagit mig ner i soffan. Vi tog en tripp till Ica Kvantum, så nu har vi invigt det också.

Annars då, ja, jag sitter fullt sysselsatt med Twilight. I´m hooked, oh yeah! :)

Imorgon blir det plugg igen, har slappnat av nu i fyra hela dagar. Jag hoppas att min bok ska komma imorgon också. Annars har jag en föreläsning att titta på i alla fall. Och så blir det påskmiddag hos svärföräldrarna. :)

Och filmen förresten, den var bra! Men sambon satt och vred på sig hela tiden, han tyckte inte den var så bra och Johnny Depp var inte så läskig. Eftersom jag är livrädd för clowner så trodde jag att jag inte skulle kunna se den, men vi får väl se. Drömmer kanske mardrömnar i natt. :)

Nu ska jag återvända till Bella och Edward.

See ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0