Abstinens!

Åh, det är redan en och en halv timme sedan jag läste ut Twilight (eller Om jag kunde drömma, som den heter på svenska), och nu vet jag inte vad jag ska ta mig till. Funderar på att läsa boken en gång till. Höhö, ja varför inte :)

Jag var in på biblioteket bara för att kika om New Moon kanske skulle finnas där i alla fall, men det gjorde den ju inte. Attans, jag skulle ha lånat den i måndags när jag lånade första boken, då fanns den ju där. Skit också! Megaabstinens.




Kanske man skulle ta och titta i Historiaboken, eller en föreläsning kanske.. Eller åka och köpa godis och sätta i ett påskägg så jag har någonting att titta på. Känner mig inte särskilt sugen på godis och jag vet ju hur det blir. Jag köper en stor påse och äter kanske tre stycken, sen får godiset stå tills någon av sambons kompisar kommer och äter upp dem. Men det är ju påsk och då ska man ha godis i påskägg. Åt massa mat och fikade och hos sambons föräldrar dock, så jag känner mig lite illamående och inte alls sugen på något, förutom popcorn då förstås, men det är jag ju (nästan) alltid sugen på :)

Ja just ja. Läste igår att Ricky Martin har kommit ut som bög, wtf, det är ju ungefär som när Peter Jöback kom ut ur garderoben, fanns det någon som inte redan visste det?!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0