Konstiga drömmar och tupperware

Det blev bara jag och mamma och en jobbarkompis på Tupperware igår. Men jag och kollegan shoppade för flera stycken så det kanske inte gjorde så mycket. Otroligt vad mycket man tror sig behöva som man inte hade en aning om att man behövde och som man säkert inte kommer använda ändå. Hehe.




Jag drömde lustiga drömmar i natt. Den första drömmen kommer jag inte riktigt ihåg, men jag var på någon fest av nåt slag och allt som fanns att dricka var förgiftat förutom typ cola och päronsoda. Så alla ville ju dricka det, men det tog slut, så vi var några som skulle gå och köpa mer, men då blev vi jagade av någon som ville döda oss. Kanske samma som förgiftat all dricka? Hmm. Vi tog oss till affären i alla fall, men sedan ringde sambons klocka. I den andra drömmen var jag ute och gick och såg en alkis som i en park höll på att gräva upp något som såg ut som en grav mitt på stigen. Det var ju jättemycket folk där, men av någon anledning så började han jaga mig och sprang som en tok. Jag ville hem, men alla vägar hem var genom parken och där var inget folk så då skulle han ha dödat mig. Det slutade i alla fall med att jag sprang genom stan med honom efter mig, tills han fick tag på mig på torget där det fanns några poliser som kom och räddade mig, men inte förrän jag skrikit på polis.

Jag tror att jag läst för mycket Harry Potter på sista tiden. Hehe

Jag funderar nu på om jag ska gå ut i solen. Det är inte särskilt varmt, runt tio grader, men solen skiner ju så man kanske skulle passa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0