Tentan

Hoff, ja tänk om jag kunde säga att jag hade sommarlov nu.. Men eftersom de på expeditionen tydligen mailat ut fel tenta åt oss, så får vi snällt sätta oss och skriva den riktiga tentan på onsdag. Hoff, jaja, men hon var ju i alla fall snäll och ringde och bad om ursäkt att hon gjort fel. Och det känns ju ändå bättre att få skriva den riktiga tentan och få en rättvis chans till ett bra betyg än att bara nöja sig med den där tentan som man skrev. Haha, egentligen skulle jag tydligen ha gjort tentan enligt tema i lördags, då hade jag sluppit skriva om den. Hoff. Det känns ju måttligt roligt, hade hellre fått en hemtenta, men det är ju som hon säger. Vi måste skriva tentan för att kunna få ett betyg.

Gud vad livet är roligt ibland...

Hittade den här bilden på Kiruna CC förresten

That's me, som clown :P

Kommentarer
Postat av: Jocke

Haha, du ser fan mer skrämmande ut än "Det"... och det trodde jag inte var möjligt... :P

2010-06-08 @ 22:20:35
URL: http://makimachine.blogg.se/
Postat av: Jenny

eller hur, skitläskig!

2010-06-09 @ 12:28:45
URL: http://jennymaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0