Sommarlov!

Wehoo, äntligen har jag sommarlov och solen kom fram till och med. Varmt och skönt ute, eller ja, allt är ju relativt. :)

Nu fick jag i alla fall skriva rätt tenta och det kändes bra. Även om allt inte var riktigt rätt eftersom vi skulle få ett tema lottat att skriva om och nu stod alla temana på tentan, men eftersom man omöjligt kan skriva om alla tre temana på tre timmar och maximalt åtta sidor, så valde jag ett av temana. Det kan ju inte bli fel. Nu är det över i alla fall och det känns bra. Men det var jäkligt svårt att begränsa sig till åtta sidor, jag hade kunnat skriva hur mycket som helst mer, men eftersom det stod klart och tydligt, maximalt åtta sidor, så hade jag väl inget val... Jag kan i alla fall inte skylla på någon annan än mig själv om det inte gick bra, men jag lovar, går det åt skogen, ska jag skylla det på henne som skickade fel tenta första gången. Hehe

De har förresten slutat sälja min favvolypsyl på apoteket. Katastrof! Jag fick köpa denna istället

Den enda de har utan smak eller parfym. Jag förstår inte varför det ska vara så viktigt med smak på läpparna?!?

Kommentarer
Postat av: Kaikatarina

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2011-01-03 @ 10:55:14
URL: http://kaikatarina.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0