Måste man verkligen betala räkningar under sommaren?

Hojja, vad störigt det är när man ska betala räkningar och så är det tekniskt fel. Jag tänkte att jag skulle testa i alla fall och självklart när man skrivit in allt man ska betala och bara ska signera så slutar det att fungera. Typiskt! Men nu tror jag i alla fall att allt ska vara betalt och klart. Lär väl märka om jag får påminnelser på allt.

Men tycker ni inte att man borde slippa betala räkningar under sommaren? Inte för att det är så mycket sommar här, men ändå, i praktiken är det ju det (tio grader och mulet, yes!)

Jag har varit och grävt fram min stegräknare idag. Förra året var den min companion jämt. Varje dag gick jag  med den och skrev upp stegen i min kalender dag efter dag.
Fin va?! :)

Jag använde den för min egen skull, och inte för någon tävling. För att röra på mig mer och det fungerade faktiskt, jag tror jag använde den nästan ett år innan flärpen gick sönder så det inte gick att ha den i byxlinningen och har man den runt halsen så blri det inte riktigt rätt, men nu har jag hittat en ny flärp i en låda. Jag kände väl inte heller att jag egentligen behövde den längre, men nu känner jag att jag kan behöva en morot igen, så får väl testa om det fungerar den här gången också. Jag har blivit väldigt förslöad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0