Lite smått och gott

Visst känns det som fredag idag?! Jo, det gör det. Skönt om det hade varit det dock, för då hade jag bara haft fyra dagar att jobba istället för fem. Jojo, eftermiddag torsdag till måndag, jippie!


Suddig bild som vanligt, jag har lite svårt att hålla kameran still. :) Haha, jag ser ju gravid ut såg jag nu, men det är bara tröjan som sitter lite konstigt, eller så är det väl jag som börjar få mage, haha.

Såg ni Grey's igår? Åh, herregud! Jag vill verkligen se fortsättningen nu på en gång, men jag vägrar betala snåla femman för att få se det nu. Jag får väl snällt vänta tills på onsdag. Ojojoj!

Jag gick iväg och lämnade i nyckeln i dörren idag. Typiskt mig. Haha, sambon ringde och frågade om jag knarkade. Det lustiga är att min granne måste ha sett det, för han kom precis när jag var på väg och tittade lite konstigt på mig, men han sa ingenting. Ibland undrar jag om han kan svenska eller om han bara är jäkligt otrevlig, för han hälsar då aldrig, så jag har slutat säga hej till honom. Dryga jäkel.

Annars då, ja jag sitter och skrattar åt sambon för hans hårddisk kraschade härom dagen och nu har han fått tillbaka datorn, men insåg att alla koder han behövde var sparade i ett dokument på datorn. Haha, där får han för att han skrattade åt mig, när mitt usb kraschade. Höhö!

Nu laga sig lite mat och fara och joppa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0