Lite mer bröllop

Bild från aftonbladet.se
Bild från aftonbladet.se

Jo, nog satt jag bänkad hela dagen minsann. Från kl ett på dagen till kl ett på natten. Hehe. Det var ju så vackert. Gick iväg med mina vänner en sväng och köpte lite gott, men annars var teven på hela tiden. :)

Äntligen har prinsessan fått sin prins och det är så underbart! Jag har svårt att vara emot monarkin, för jag tycker det är fint med alla kungligheter. Och jag tycker de är bra representanter för Sverige.

Såg ni Daniels tal, det var nog bland det vackraste jag hört. Tårarna rann ett antal gånger under dagens lopp och det finns nog ingen som kan tvivla på hur mycket de älskar varandra. Kronprinsessan var som ett lyckligt litet barn när hon skuttade omkring. Det var så fint alltihop.

Nu har de fått varandra och förhoppningsvis får de leva lyckliga länge och bli gamla och skruttiga tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0