Kronprinsessbröllop

Nu måste även jag skriva något om detta prinsessbröllop. Är det inte underbart! De ser ju så lyckliga och kära ut, hur kan man inte tycka det är underbart? Sitter och tittar på slutet av bröllopskonserten och jag tycker det är underbart. Skit samma om man tycker att vi ska ha monarki eller inte. Prinsessan har funnit sin prins och det är som i sagorna, de är lyckliga och kära. Det är underbart! Den som tycker något annat har aldrig varit kär. Haha, mycket underbart här nu märker jag, men det är ju det :)

Jag tycker det är trevligt med kungligheter. Och jag tycker att vår kronprinsessa verkar vara en fantastisk människa, ja faktiskt. Och de verkar verkligen jättekära, klart de ska få varandra. Mer kärlek och lycka åt folket!

Imorgon ska jag titta på alla fina klänningar när alla kungligheter och vanliga går in kyrkan. Det är fint med bröllop! Och säkert kommer jag gråta en skvätt som jag altid gör när det är kärlek i luften :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0