Kkallt!


Jag sitter här och fryser. Har gömt mig lillrummet där vi äntligen har fått in en TV. Vi (sambon) köpte en ny som tydligen var mycket bättre (jag märker ingen skillnad), och nu har jag fått den gamla i lillrummet. Den står dock fortfarande på golvet och det är väldigt kallt här inne, som synes. Kanske för att det knappt finns några möbler här och vi knappt är här inne. Grabbarna sitter och tittar fotboll i andra rummet, Italien-Paraguay, men jag trivs bättre här inne på golvet. Jag har min filt och min träningsmatta att sitta på. Hehe :) Tror att jag kanske ska göra mig lite popcorn, medan jag tittar på de hurtiga norska hollywoodfruarna. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0