Idiotiska j-vla lärare, på j-vla högskolan Dalarna. Fullkomligt jäkla oacceptabelt!

Oj, oj, oj vad jag är förbannad just nu. Jag har nyss skrivit ett väldigt aggressivt brev till en av mina lärare. Jag satte mig ner, kl nio imorse och skulle skriva tenta. En tenta om ett speciellt tema, med fem nedslag och minst två olika författares perspektiv. Trodde jag, ja! Vad möts jag av, jo en "omtenta" med fyra slumpmässigt valda faktafrågor, varav tre av fyra var sådant jag inte över huvud taget hade läst om. Blev jag glad? Väldigt, inte!

Jag försökte leta och se om det fanns någon man kunde ringa till under tentan, inte det inte. Jag gick till min tentavakt, som kommit till jobbet en lördag enbart för att jag skulle få skriva min tenta, och frågade om hon hade fått någon meddelande om vem man kunde kontakta. Inte det heller! Vad gör jag nu då?

Ja, jag har suttit och pluggat till den här tentan som en jäkla idiot, jag har inte lust att plugga hela sommaren till en omtenta i augusti. Jag tänker banne mig skriva tenta!

Jag börjar skriva på ett papper, ett surt brev, till vem tusan som helst det nu är som rättar min tenta. Jag får ut mig mina aggressioner och förklarar att jag tänker skriva tentan, men jag skriver mina egna frågor. Jag har pluggat till tentan, jag har lärt mig hur två olika författare tolkar femton olika händelser i historien, jag kan dem. Jag vet att jag kan dem. Jag svarar på den frågan jag kan och sen svarar jag på två frågor till, men två frågor som jag själv bestämmer, för jag tänker banne mig göra tentan. Så jag har svarat på tre frågor som de ville, jag har gett dem fakta, om det nu var det de ville ha. De kan ringa mig på en gång, jag lovar att jag kan ge dem svar på fem nedslag i vilket tema de vill, med båda författarnas perspektiv. Men vill de ha fakta ska de banne mig få fakta. Vi skulle begränsa oss. Ha, de fick sexton handskrivna sidor med fakta. Massor med fakta. Jag har jäklarimig skrivit tentan.

Nu är jag så jäkla förbannad så det finns inte. Jag har chans att få VG på den här kursen, ska mina idiotiska lärare hindra mig från det?

Jag har förresten inte haft internet sedan i torsdags, därav min frånvaro.

Nu ska jag gå och slå på nånting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0