Idag är en bra dag!

Ok, jag tar tillbaka lite av det jag sa igår. Idag var det ju faktiskt ganska skönt ute. I alla fall i solen. Jajjamän, det är sol ute! Det ni! :)


Nej, jag kommer aldrig bli någon modebloggare, men det får ni leva med. :)

By the way

VG, VG, VG :D Detta måste ju betyda att jag får VG på hela kursen. Det gillar vi! :)

Nu bad huvudläraren också om ursäkt för allt strul som har varit, även om han inte varit där. Han tycker det är uselt hanterat och det kan jag ju bara hålla med honom om. Vi får väl hoppas att nästa kurs till hösten blir bättre..

Ikväll ska S komma hit och hålla i en tupperwarevisning eller vad det nu heter. Det blir spännande att se hur många vi blir. Kanske blir det bara jag och mamma och det blir ju inte så kul. Det är några till som har sagt att de ska komma, men nu lät det mer som kanske, så vi får väl se.

Nu tror jag att jag ska gå och tvätta ett fönster. Har nog vilat upp mig tillräckligt efter tentan nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0