Grey's, SATC och lägenheter

Åh, jag sitter fortfarande och gråter efter säsongsavslutningen av Grey's. hojja, vad hemskt! Och nu måste man vänta jättelänge till nästa säsong... Hojja!

Sex and the City var förresten bra, lite löjlig på vissa ställen, men bra ändå :)

Jag och sambon har fortfarande inte bestämt oss om lägenheten, hehe. Vad ska vi egentligen med en fyra till? Ett TV-spelsrum åt sambon och ett pluggrum åt mig. Haha. Och inte var den billig heller. Hmm, får se, imorgon före 15 måste vi ha bestämt oss..

Nu tror jag faktiskt att jag ska gå och sova, varit uppe sen fem imorse. Skulle egentligen jobbat till 15, men min arbetskamrat var så gullig och jobbade min sista timme, så jag kunde gå och titta på lägenheten. Tack du! Imorgon jobba 9.30 till 17.30, verkligen inte roligt skift och det är väldigt mycket folk i farten. Mycket turister. Ligger just nu på min gymmatta på golvet och tittar på So you think you can dance. Roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0