Fredag!


Har just avslutat ett telefonsamtal med min älskade vän O. Vi pratade över en timme. Tyvärr pratar vi alldeles för sällan, eftersom jag hatar att prata i telefon, men snart kommer hon upp, wii! :)

Nu är det dags för detta

Fredagsmys! Tyvärr saknas chokladen. Jag var på Coop och handlade efter jobbet och tyckte att nej, jag vill nog inte ha choklad ikväll... What?!? Dumt tänkt, men nu får jag stå mitt kast, för på Q8 har de inte min älsklingschoklad och någon annanstans ids jag inte gå, och eftersom jag har druckit några slurpar vin, så får jag klara mig utan :(

Nu ska jag fredagsmysa i min ensamhet, sambon har gått och spelat poker. Så skönt, inte skönt att han har gått i väg, men skönt att mysa med mig själv. Jag älskar att vara ensam. Jag älskar att vara med sambon också, men ibland är det skönt att vara själv också. Och då får jag se vilka filmer jag vill. Hehe :) Imorgon ska jag träffa några andra vänner, som är i stan en sväng. Härligt med sommar när alla kommer upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0