Flygstrejk och lägenheter

Jaja, är det inte askmoln som lamslår flygtrafiken så är det strejk. Men klart de ska strejka, det är ändå så omiljövänligt att flyga. Stanna hemma, det får jag göra.. Höhö. Vi ska köpa TV-bänk, två fåtöljer, någon jäkla hd-box och säkert en jäkla massa mer, så inte blir det någon resa i sommar inte... Vi måste ju spara till Japan också, till våren är det tänkt att vi ska åka dit. Eller så blir det en sista minuten ändå.. Hehe :P


Fint. Och så en trisslott med vinst där också :) Lite sommarkänsla, ja inte av trisslotten då alltså, men blommor, visserligen bara plast, men fint ändå :)

Vi var och tittade på en lägenhet idag. En fyra mitt i stan, inte för att vi behöver en fyra, men jag ville se den. Äntligen var vi etta, yes! Den var väldigt ofräsch och de visste inte förrän den var besiktigad om något skulle åtgärdas och man måste tacka ja senast imorgon, så det känns väl sådär.. Enligt min mening behövde i princip alla rum förutom kanske köket åtgärdas. Stora badrum och den där balkongen som jag älskar och diskmaskin och plats för tvättmaskin..! Men väldigt små rum, omöjligt att få in en dubbelsäng. Nej vi får vänta tills det blir en trea ledig i det huset, de hade bättre planlösning, även om badrummet var litet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0