Filmkväll


2x Keira Knightley

The Duchess var bra, men jag gillar inte när de inte får varandra i slutet. Då känns det som att man liksom har slösat bort en massa tid på filmen, jag mår inte bra av det. Det ska kämpas lite (eller mycket) för kärleken, så det riktigt gör ont, men i slutet ska de få varandra annars mår man ju bara dåligt och inte bra. Nej, tacka vet jag Stolthet och Fördom, där vet man vad man får. Så nu måste jag titta på den så jag kan må bra igen. Om jag inte somnar (det finns risk för det), men jag vet ju i alla fall att den slutar lyckligt, så skulle jag somna kan jag må bra ändå :)

Har nu jobbat hela helgen så jag är trött så trött, men fortfarande fyra skift kvar innan jag får lite ledigt. Dags för eftermiddag hela veckan. Jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0