Energilös


Jag hittade en tröja i garderoben idag, som jag inte använt på flera år. Den syns (nästan) på bilden :)


Några av de tavlor jag (och sambon) satte upp igår. De hänger inte snett, det är jag som fotar snett...


Hojja, jag känner mig inte redo att skriva tentan igen imorgon. Jag har inte pluggat ett dugg idag, känner mig så oinspirerad. Jäklar om jag inte klarar tentan nu bara för det. Jag vet ju att jag hade klarat den i lördags. Men det är tufft att skriva tenta och jag känner mig trött och slut i huvudet. Jag hade behövt vila upp mig några dagar till i alla fall. Man blir helt slut av att skriva en tenta och sen när det inte är rätt tenta. Jag har slut på energi.

Kommentarer
Postat av: Dominictanja

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2010-12-29 @ 15:53:43
URL: http://dominictanja.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0