Stockholmsbilder del II

Fy sjuttsingen vilket väder! Spöregn och åska. Jag tror inte att jag ska så mycket som sticka tårna utanför dörren idag. Eller jo, jag måste iväg en sväng, vi ska vattna blommor hos sambons kompis föräldrar, men utöver det tänker jag inte gå ut. Jag kan tycka att det är rätt mysigt med regn, men inte när man är ledig. Och dessutom har det inte gjort annat än regnat hela sommaren tycker jag.

Nu slutar vi prata väder och dyker på nästa ämne. Hehe. Lägenheten är uppsagd och nu återstår att hitta någon som vill flytta in i den så fort som möjligt så vi kan flytta ut. :)


Nu tar vi lite bilder från dagen på lördagen, ute i skärgården



Världens vitaste ben sitter på...


Mig såklart :)

Jag återkommer med fler bilder fårn kvällen och söndagen. Nu ska jag ner till tvättstugan och sedan laga tacos. Regnmys :)

Kommentarer
Postat av: Parteeblog7580

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2011-05-31 @ 15:41:05
URL: http://parteeblog7580.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0