Solen skiner och här sitter jag


Hittade världens coolaste glasögon hos min kompis i lördags som jag fick låna. Hehe

Underbart väder ute och själv har man varit inomhus hela dagen. Kul, kul. Kaos på jobbet. Jag förstår inte hur folk tänker. Ja, det är varmt ute, vi åker på OK! Jag har knappt hunnit med något på livsen idag, har stått i kassan så gott som hela dagen, eftersom vissa andra vägrade. Jag hann inte med en beställning idag på grund av det, men det var då f-n inte mitt fel. De ringde när jag var på lunch, så min kollega fick ta det. Blir det fel, så blir det fel, inte så mycket att göra åt saken, men nog tror jag hon fick det rätt.

Imorgon ska jag åka till Jukkas med några kompisar och bara mysa. Vi får hoppas att vädret håller i sig (med min tur lär det väl regna) och sedan på kvällen ska vi till Ripan och lyssna på trubadur. Det blir nog en trevlig dag/kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0