Men jag blir ändå aldrig äldre än 25

Jag har just insett att jag är gammal.

Jag bokade flygbiljetter till Stockholm igår och insåg att jag inte längre får flyga på ungdom.. OMG! Nu går det bara utför, det är ett som är säkert.

Men på fredag åker jag i alla fall till Stockholm, wee! På studentbiljett, drar ju ner ålderspoängen lite i alla fall. :)


Stockholm (Bildkälla: http://inicijativagis.files.wordpress.com/2010/02/stockholm.jpg)


Nu var det tänkt att jag och sambon skulle titta på film, eftersom han absolut ville åka och hyra, men när vi kom hem insåg han att han lovat spela NHL med sitt lag, så här sitter jag. Får väl roa mig själv då.

Vi åkte förresten och handlade idag, för attt vi behövde smör och leverpastej, men vad kom vi hem med? Ja inte var det då smör och leverpastej i alla fall. Ok då, minnet börjar visst svikta. Jag är väl gammal då!

Kommentarer
Postat av: Mikkelmelisa

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.

2011-02-07 @ 12:28:10
URL: http://mikkelmelisa.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0