Lägenhet!

Åhåhåh, jag och sambon var och tittade på en lägenhet i dag, en vindslägenhet i postenhuset. Åh, jag tror jag är kär. Jag har alltid velat bo i en vindslägenhet. Vi visste inte att det var det vi skulle titta på och den var inte alls som vi trodde. Lite mindre och ingen diskmaskin. Hehe. Och balkongen var inte en sådan där stor inglasad en, men det gör inte så mycket. Åh, jag vill ha den! Tyvärr var vi bara tvåa på den, men han som var etta var inte där, men jag vet inte om det är positivt eller negativt. Han kanske inte brydde sig om hur den såg ut och ville ha den ändå, eller så sket han bara i det för att han inte ville ha den, men varför tackade han då i så fall ja till att komma? Men sambon har inte bestämt sig och jag har lovat att inte tjata. Vi har ändå till nästa vecka på oss att bestämma om vi vill ha den eller inte. Men säkert får vi den inte ändå :(

Sedan är det ju så att den är ledig från sista september och vi har tre månaders uppsägningstid, dvs till sista oktober.. Det är ju inte så kul att betala dubbla hyror en månad. Men men, vi får se, jag ska inte börja hoppas på något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0