Jukkas och Ripan

Igår hade jag en mysig eftermiddag med min hjärtan :) Först var vi Jukkas och hade picknick och tittade på Annas pappas "sommarhus". Så underbart mysigt! Ett riktigt sånt där gammal hus som är så mysiga, precis ett sådant som jag skulle vilja ha. Jag tror att jag ska flytta till Jukas :)


Jag :)


Är det inte underbart vackert så säg?!?

Vi avslutade eftermiddagen med att gå på Ripan och lyssna på trubadur. Tyvärr hade de redan spelat i två timmar när vi kom dit, så de höll inte på så länge, men vi satt kvar och pratade och hade trevligt ändå :)


Berg, berg, berg. Vart man tittar över staden så ser man bergen i bakgrunden. Jag tycker det är fantastiskt!

Utebadet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0