Hetta, var då någonstans?

Ok, vart är nu all den där hettan som de skriver om i tidningarna?

Onsdag Torsdag Fredag
Kiruna Regn 17° Klarvær 10° Regn 16°
Jag bara undrar liksom...

Då ser ju Stockholmsvädret lite trevligare ut

Fredag 16. juli


Varsel Nedbør Temp. Vind

neste 6 timer på klokkeslettet
kl 2 Delvis skyet 0 mm 20° Svak vind Svak vind, 2 m/s fra sørvest 2 m/s
kl 8 Klarvær 0 mm 21° Lett bris Lett bris, 4 m/s fra  vest-nordvest 4 m/s
kl 14 Klarvær 0 mm 27° Svak vind Svak vind, 3 m/s fra  vest-nordvest 3 m/s
kl 20 Klarvær 0 mm 25° Svak vind Svak vind, 2 m/s fra  sør-sørvest

Lørdag 17. juli


Varsel Nedbør Temp. Vind

neste 6 timer på klokkeslettet
kl 2 Klarvær 0 mm 18° Svak vind Svak vind, 3 m/s fra sør 3 m/s
kl 8 Delvis  skyet 0 mm 24° Svak vind Svak vind, 2 m/s fra sør 2 m/s
kl 14 Regn 0,5 mm 28° Lett bris Lett bris, 5 m/s fra  sør-sørvest 5 m/s
kl 20 Skyet 0,4 mm 23° Lett bris Lett bris, 4 m/s fra sør

Søndag 18. juli


Varsel Nedbør Temp. Vind

neste 6 timer på klokkeslettet
kl 2 Kraftig  regn 6 mm 20° Svak vind Svak vind, 2 m/s fra sørvest 2 m/s
kl 8 Klarvær 2,9 mm 16° Svak vind Svak vind, 3 m/s fra vest 3 m/s
kl 14 Klarvær 0 mm 24° Laber bris Laber bris, 6 m/s fra vest 6 m/s
kl 20 Klarvær 0 mm 21° Lett bris Lett bris, 4 m/s fra vest
Men det där regnet på lördag gillar jag inte riktigt, men man kan väl inte få allt.. (Väderprognoser från yr.no för er som inte förstod det av norskan)


Jag var ju på bio i söndags, Eclipse! Den var bra, men allting gick så himla fort, det kändes som att de verkligen försökt trycka in allt på så kort tid som möjligt. Nja, jag tycker fortfarande New Moon är bäst och eftersom jag tycker sista boken är den sämsta, så lär jag väl fortsätta tycka det sedan också :) Men filmen var ändå mycket bra :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0