Friidrott

Skitväder ute, trist! Men det är ju Friidrotts-EM så jag är ganska nöjd ändå :)


Älskar Friidrott! Vi kan ju i alla fall hoppas att det finns någon svensk som kan skrälla, för tyvärr tror jag inte vi har så många chanser när så många är skadade.

Sambon drog iväg till Boden med en kompis över dagen, för att spana in deras nya bowlinghall. Jag funderade ett tag på att följa med, men sitta i bilen hela dagen och bara gå ut för att titta på en bowlinghall och sedan åka tillbaka igen, nja, då är väl en dag i soffan trevligare.

Men jag ska väl ta mig ut i regnet en sväng och skriva på lägenhetskontraktet när sändningen för friidrotten är över :) Just ja, imorgon kommer det en kvinna som ska titta på lägenheten. Jag skickade ett mail till henne, eftersom hon satt ut en annons på kiruna.cc. Det är ju dock en trea högst upp i vår ingång som också blir ledig 1:a september, så hon ska säkert titta på den också, men vi får väl se. Hoppas går ju :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0