Åskoväder

Jäklar vilket oväder det blev

(bild lånad någonstans ifrån)

Det mullrade, någon skrek och så kom en stor blixt. Shit vad läskigt, jag och sambon höll på att skita på oss! Men nu skiner solen igen och jag har till och med hunnit vara ute och jogga.

Jag sprang förbi brandstationen och precis då kom det ett utrop i någon högtalare och sedan kom två brandbilar. Jag vet dock inte om det hade med åskovädret att göra, men någonstans brann det i alla fall. Det var också lite läskigt.

Vi väntade bara på jobbet hela dagen att åskan skulle komma, men som tur var hann jag hem innan. Våra kassor gillar inte riktigt åska, de har en förmåga att lägga av när det är åska i luften och då brukar det bli ett jäkla liv på kunder.

Snart tror jag det blir sängen, upp och jobba livs imorgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0